Prasa, wydawnictwa, telewizja, radio

Prasa, wydawnictwa, telewizja oraz radio

Branża mediowa to prasa, wydawnictwa, telewizja oraz radio.

Usługa Telekomunikat w branży mediowej to wzrost poczytności prasy, oglądalności telewizji i słuchalności radia. Wzrost poczytalności, oglądalności, czy słuchalności przekłada się bezpośredni na zwiększenie zysków.

Przykład wykorzystania

Pozyskiwanie informacji.

Proste, jak nigdy dotąd. Wykorzystaj użytkowników telefonów komórkowych jako źródło niewyczerpanych informacji. Pozwól im wysyłać do siebie MMS-y ze zdjęciami i opisami.

Newsy.

Emisja pliku dźwiękowego z newsem, który ukaże się w najbliższym wydaniu gazety lub z zapowiedzią ciekawego programu TV.
Wysyłaj MMS-y ze zwiastunem programu TV, lub fragmentem książki.

Poznaj oczekiwania swoich Klientów.

Dzięki ankietom poznasz oczekiwania czytelników i widzów.

Badania opinii i rynku.

Tani oraz niezmiernie szybki sposób na przeprowadzenie wszelkiego rodzaju badań opinii i nastrojów społecznych. Bądź pierwszy i opublikuj wyniki ważnego sondażu w życiu lokalnej lub regionalnej społeczności.

Ogłoszenia na SMS

Drobne ogłoszenia przyjmowane za pomocą numeracji premiu rate

Newsletter SMS lub MMS.

Zbuduj własną bazę numerów i wysyłaj bezpośrednio na telefon komórkowy najświeższe informacje.

Organizowanie konkursów

Konkursy dla słuchaczy, telewidzów i czytelników to doskanały sposób na nowe źródło przychodów. Wykorzystaj numercję premium rate